czwartek, 15 marca 2018

STROJE KTÓRE RZADKO ZOBACZYSZ NA EVENCIE LUB W SKLEPIE NA AWATARII

                                                               Cześć
Trochę się plany pozmieniały wysyłajcie zgłoszenia na pocztę: Wika.zawu@interia.pl.
Przygotowałam dla was 10 stroi którze rzadko zobaczysz w sklepie albo na evencie.
                                   1.Śnieżna baba
Sama nazwa przykuwa nasz zwrok Jak przyczytałam ten napis myślałam że to jest jakaś laska w ręku i ciuchy babci.
Strój jest bardzo ładny ale zmieniłabym buty.
Moja ocena 7/10

                                2.Szkielet
Jak dla mnie mogli go bardziej ozdobił, ale i tak dobrze bo cały strój jest za s. mogli okuraly dać.
Moja ocena 4/10
                               
                             3.Romance
Strój jest śliczny na walentynki w sam raz, suknia dopasowana do wszystkiego wszystko się popłaca jak to się mówi :)
Moja ocena 10/10

                           4.Świąteczny Garnitur
Strój zasługuje na szczególną uwagę jaj dopasowane koroly bardzo są ładne tylko gdyby coś zamiast tej korony dali było by super.
Moja ocena 9/10

                         5.Strój z wizażysty
Bardzo ładny strój dostaniemy go dopieru wtedy kiedy zdobędziemy tam 20 lvl.
Moja ocena 10/10

                         6.Strój z fotografa
Ten strój jest megaaa za granice punktów wyjdę pewnie :D śliczny niczego za dużo niczego za mało ten aparat to dopieru szok szkoda że zdjęć nim nie można robić hehe.
Moja ocena 100/10

Gorące podziękowania przesyłam Kaisie za pokazanie mi ostatnich 2 strojów dziękujemy bardzo :) że poświęciłaś czas na mnie.
   
                     Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam wszystkich
                                                     Pozdrawiam /Wika

                      


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz