środa, 14 marca 2018

Cześć z tej strony Wika

                                                  Cześć
Jestem Wiktoria i mam 11 lat, może za wcześniej na prowadzenie bloga ale cóż wyszło :) To już mój 3 blog, więc myślę że będzie fajnie się pisało posty... Interesuje się zwykle gotowaniem, a i jakby co przepraszam bardzo za błędy ortograficzne. Będę pisać około 4 razy w tygodniu posty, ale może to się zmienić jeżeli ktoś na bloga dojdzie...
Na blogu znajdziesz:
-Przeróbki
-Konkursy
-Serie
-Nowości (na awatarii)
I wiele innych...
Mój nick na awatarii to Naćpana nim ( nie ćpam jakby co) i mam na awatarii 51 lvl. 
To może przejdziemy do paszportu a oto i on:
Może poprostu zdjęcie :). (teraz wyglądam inaczej na awie)
Zwykle posty będą wieczorkiem bo póżno kończę szkołę, ale nieraz może popołudniu :).
                 Na tym kończę mój post...
                                      Będę się podpisywać
                                                           /Wicia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz